Nowy Ford Explorer Plug-in Hybrid
Nowy Ford Explorer Plug-in Hybrid
Zupełnie nowy Ford Explorer Plug-In Hybrid będzie oferowany w dwóch różniących się charakterem, dobrze wyposażonych wariantach (oba z kierownicą po lewej stronie) – jako usportowiony Explorer ST-Line, inspirowany osiągami modeli Ford Performance oraz jako luksusowy Explorer Platinum. Obydwie wersje będą napędzane silnikiem benzynowym EcoBoost V6 o pojemności 3,0 litra i silnikiem elektrycznym, pełniącym też rolę generatora, z łączną mocą maksymalną zespołu napędowego 450 KM i momentem obrotowym 840 Nm, a także z możliwością korzystania z napędu całkowicie elektrycznego.
Standardowym wyposażeniem będzie inteligentny system napędu na cztery koła Forda wspierany przez siedem trybów jazdy i 10-stopniową automatyczną skrzynię biegów gwarantujące optymalne osiągi w różnych scenariuszach drogowych - od jazdy miejskiej po jazdę terenową. Za zufanie do pojazdu i wrażenie wysokiej kultury jazdy odpowiadają nowoczesne systemy wspomagania kierowcy dostępne w standardzie, takie jak adaptacyjny tempomat z funkcjami Stop & Go, rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości i utrzymywania pojazdu na pasie ruchu.
Wyjątkowo przestronne i luksusowe wnętrze zorientowane na komfort podróży oferuje zaawansowane funkcje, w tym centralny, pionowo ustawiony ekran dotykowy o przekątnej 10,1 cala oraz 12,3‑calowy wyświetlacz zestawu wskaźników. Rodziny mogą w pełni wykorzystać potencjał samochodu w czasie podróży, dzięki możliwości elastycznej konfiguracji przestrzeni bagażowej i pasażerskiej oraz dzięki przyjaznym innowacjom, takim jak łatwe korzystanie z trzeciego rzędu siedzeń, gdzie ruchem jednej ręki można sobie zapewnić odpowiednią drogę do wsiadania lub wysiadania.
„Bardzo się cięszę, że legendarny Ford Explorer trafia do Europy. Nowy Ford Explorer zaprezentuje niesamowity design i zaoferuje wyjątkowo bogate wyposażenie. Najbardziej wszechstronny SUV, jaki kiedykolwiek zaoferowaliśmy klientom w Europie, może wygodnie przewozić siedem dorosłych osób, holować przyczepę o masie 2500 kg i przejechać 40 km w trybie bezemisyjnym po mieście – powiedział Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu, Ford of Europe. „Rozwiązania takie jak ekran dotykowy o przekątnej 10,1-cala i debiutujący w Europie asystent hamowania przy cofaniu sprawiają, że technika zastosowana w samochodzie Explorer Plug-In Hybrid czyni go łatwym w prowadzeniu, a używanie samochodu staje się szczególnie satysfakcjonujące.
Skonstruowany od podstaw Ford Explorer szóstej generacji został zaprezentowany klientom w Stanach Zjednoczonych na początku tego roku. Pierwszy Explorer został wprowadzony na rynek w 1991 roku i rozpoczął w USA szybki rozwój segmentu SUV, co przyczyniło się do ogromnego sukcesu takich samochodów w skali globalnej.
Skontaktuj się z nami dzisiaj, aby uzyskać więcej informacji.